dissabte, 8 de setembre del 2012

3 GATS DE LA COLÒNIA PRAT, ELS SOCIABLES!

Aquí tenim al Negrito, la Mosaica i la Blanquita, els 3 sociables de la colònia Prat. Els vaig entrar a casa nsotra els dies de la Festa Major, ja se sap que augmenten els cotxes i el perill d'atropellament. La gent cura  però jo em quedo així més tranquil.la ... pateixo molt veient cotxes amunt i avall i els gats pel carrer.

La Mosaica (la tigrada) estava trist, 5 dies tancada és molt per a una gata que porta 10 anys passejant pel carrer. És molt llesta, ens coneix i sabia que l'anàvem a deixar anar, el quart dia ja s'anava cap a la porta de sortida i ens mirava fixament com dient: m'obres ja? De tota manera va menjar com a una llima pinso i vedella (la torna boja!). 

Blanquita i Negrito estaven de por, no volien tornar al carrer ... això em va doldre (si no tingués tants me'ls quedava). Tots dos es barallaven pels mims i les carícies i el Negrito, a més de passar-ho bé i destrossar un afilaungles, ens cridava per demanar mims.  
L'endemà de dixar-los anar el Negrito no va venir com és habitual ... va aparèixer al migdia i no va voler apropar-se-nos ... estava enfadat. Això ho va fer 2 dies, ara tot ha tornat a la normalitat ... encara que a mi m'ha quedat una pena a l'ànima: no quedar-me'l a casa, 9 ja són molts i un gat nou desestabilitzaria el grup.
Aquí us deixo el vídeo


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada